مهندسی نوآوران تحقیق

شرکت مهندسی نوآوران تحقیق ارائه دهنده کلیه تجهیزات سالن های کنفرانس، از قبیل میکروفن کنفرانس و سیستم صوتی کنفرانس. با بیش از ۲۱ سال سابقه درخشان و تجربه تجهیز بیش از ۵۰

شرکت مهندسی نوآوران تحقیق در سال ۱۳۷۴ به همت کادری متخصص با هدف تامین و ارائه تجهیزات کمک آموزشی، دیداری و شنیداری در ایران آغاز به کار کرد.
این شرکت توانسته است با ربع قرن تجربه حضور موفق خود در بازار ایران با سرمایه گذاری گسترده مالی و اتکا بر نیروهای متعهد و با تجربه، بخش قابل توجهی از نیازهای بخش دولتی و خصوصی را برآورده کند.
در حال حاضر با ۱۶ نمایندگی فعال در سراسر کشور و بیش از ۷۰ نفر پرسنل در دفتر مرکزی، به عنوان یکی از شرکت های موفق در حوزه تجهیزات کمک آموزشی، دیداری و شنیداری و ارتباطی فعالیت می کند.
از دید ما، خریداران، شرکا و همکاران شرکت هستند از این رو مهمترین تلاش و فعالیت نوآوران برای کمک به خریداران در راستای انتخاب درست، استفاده صحیح، افزایش کارایی و در نهایت کسب رضایت مشتریان گرامی می باشد.
روند اجرایی شرکت نوآوران بر اساس تعهد، صداقت و مشتری مداری بنا شده است و کلیه محصولات ارائه شده دارای یک تا دو سال گارانتی و ۱۰ سال خدمات پس از فروش می باشند.

معرفی شرکت مهندسی نوآوران تحقیق

بیش از ربع قرن تجربه در زمینه تامین تجهیزات کمک آموزشی، دیداری و شنیداری
عضو سازمان نظام صنفی رایانه ای
عضو شورای عالی انفورماتیک
مجری بزرگترین پروژه های ارتباطی و آموزشی در سراسر کشور
دارای بیش از ۱۰۰۰۰ مشتری در ۵۰۰ شهرستان کشور
دارای بیش از ۱۰۰۰ رضایتنامه از کارفرمایان دولتی و خصوصی

نمایندگی ها

ارائه گارانتی، خدمات پس از فروش و پشتیبانی همواره یکی از چالش های اساسی و مهم در راستای سرویس دهی به مشتریان، در گستره جغرافیایی پهناوری مانند کشور ما می باشد.
از بزرگترین نقاط قوت شرکت مهندسی نوآوران تحقیق داشتن شبکه همکار و نماینده متخصص،  با تجربه و متعهد در سراسر کشور است.
این امر باعث ارائه خدماتی مبتنی بر سرعت و دقت شده که وجه تمایز بزرگی را در میان سایر شرکت ها فراهم نموده است.

 ارزش های نوآوران در جهت جلب رضایت و اعتماد مشتریان

پاسخگویی سریع و مشتری مداری
ارائه خدمات پس از فروش به همراه بازدید ادواری و رایگان از کالای نصب شده در دوره گارانتی
در نظر داشتن کیفیت در ارائه محصولات
اجرای تعهدات شرکت با بالاترین کیفیت، هزینه مناسب و در زمان مقرر
افزایش اثر بخشی با استفاده از فناوری های نوین در جهت خلاقیت و نوآوری

نقشه راه

ارتقا کیفیت خدمات بعد از فروش
راه اندازی تیم تحقیق و توسعه (R & D) در جهت اطلاع رسانی به مشتریان از آخرین تکنولوژی های مرتبط با فعالیت های شرکت
حرکت به سوی خدمات آنلاین فروش و پشتیبانی

نظرات